Aerodromo apšvietimo žiburiai

Mes siūlome platų ICAO, FAA, NATO STANAG, MAC standartus atitinkančių LED ir halogeninių aerodromo signalinių žiburių (ASŽ) spektrą, remiantis dviejų pasaulyje labiausiai vertinamų ASŽ įrangos gamintojų ADB Airfield solutions ir Lucebit (ERNI) daugiau nei 60 metų patirtimi. Naujoji LED aerodromo signalinių žiburių technologija tai ASŽ sistemų revoliucija, ši LED technologija suteikia galimybę ne tik labai sumažinti elektros energijos sąnaudas, bet ir centralizuotai stebėti ir valdyti LED ASŽ be jokios papildomos įrangos.

AERODROMO KILIMO - TŪPIMO TAKO ŽIBURIAI

L- 862 / E (L) / EREL

EREL / ERES LED didelio intensyvumo kilimo ir tūpimo tako (KTT) krašto žiburys gali būti naudojamas KTT su tikslaus nusileidimo priemonėmis. Žiburio LED eksploatavimo laikas - 56.000 valandos prie aukšto šviesos intensyvumo sąlygų ir daugiau nei 100.000 valandų normaliomis darbo sąlygomis. Galima naudoti stiklinį arba UV - atsparų polikarbonato išorinį lęšį, šis LED žiburys naudoja mažiau nei 35W elektros galios, kai analogiškų ASŽ su kaitrinėmis lempomis galingumas: 120W , 150W arba 200W.

LEAP

LEAP didelio intensyvumo, pilnai pritemdomas LED ASŽ  atitinka visus optinius parametrus ASŽ su tradicinėmis halogeninėmis lemputėmis ir idealiai tinka naudoti KTT artėjimo centrinei linijai, šviesos horizontams, sleksčiams ir KTT galui, riedėjimo takų STOP linijoms, oro uostų  I, II ir III kategorijoms. Normaliomis darbo sąlygomis šis LED žiburys atlaiko daugiau negu 200,000 darbo valandas (MTBF) ir naudoja mažiau nei 50W elektros galios, kai analogiškų ASŽ su kaitrinėmis lempomis galingumas: 150W arba 200W.
LED ASŽ Ilgaamžiškumą užtikrina ir IP67 apsaugos sistemą, kuri apsaugo nuo vandens, dulkių ir vabzdžių patekimo. Žemo profilio ir kompaktiškas žiburys atlaiko stipriausią reaktyvinių orlaivių variklių išmetamą dujų srautą, net jei yra sumontuotas ant KTT slenksčio / galo.
Lengvai sureguliuojama ir pakeičiama LED optika. 

IREL -L / ICAO 60 m

IREL -L Style 2 įgilinti  KTT krašto LED žiburys,  oro uostų  I, II ir III kategorijoms. Žiburio LED eksploatavimo laikas (MTBF) - 56.000 valandos prie aukšto šviesos intensyvumo sąlygų ir daugiau nei 150.000 valandų normaliomis darbo sąlygomis.

DRC- DTZ

Įgilinti  KTT tūpimo zonos LED žiburiai,  oro uostų  II ir III kategorijoms. Žiburiai turi labai mažą energijos suvartojimą (paprastai 15W vienoje pusėje), ir reikalauja minimalios priežiūros dėka LED ilgo eksploatavimo laiko. Tai lemia garantuojamas nemažai sutaupyti investicinių išlaidų , taip pat padidėjo eismo efektyvumas ir riedėjimo prieinamumą.




DRC-LP / DTZ-LP L-850A (L) / L-850B (L)

įgilintas  KTT centrinės linijos ar tūpimo zonos LED žiburys. Žemas išsikišimas virš pagrindo ≤6.3 mm (0,25 in) sumažina vibracijas, atsirandančias orlaivių važiuoklėse ir pačiame žiburyje, tokiu būdu didinant šių žiburių tarnavimo laiką. Novatoriškas kabelio įvado dizainas leidžia atlikti pakeitimus be žiburio atidarymo, bet vandens patekimo rizikos dėl kabelio įvado. 

 




L-850B (L) / TDZL-L

įgilintas  KTT tūpimo zonos LED žiburys,  oro uostų  II ir III kategorijoms. Žiburio LED eksploatavimo laikas (MTBF) - 56.000 valandos prie aukšto šviesos intensyvumo sąlygų ir daugiau nei 150.000 valandų normaliomis darbo sąlygomis.



BPE 

BPE -  vidutinio intensyvumo, kilimo-tūpimo takų (KTT) krašto įvairiakryptis halogeninis žiburys, naudojamas kai KTT plotis iki 60 m (CAT I, II ir III). Žemo profilio ir mažo dydžio, BPE žiburiai atlaiko stipriausią reaktyvinių orlaivių variklių išmetamą dujų srautą. BPE tai ilgalaikiai, taupantys energiją, lengvai sumontuojami ir pritaikyti prie ypatingų aplinkos sąlygų žiburiai. Ilgalaikė, stabili ir universali optinė sistema su 180 laipsnių ekraniniais filtrais.




RVE

RVE - universalus vidutinio intensyvumo įvairiakryptis halogeninis žiburys naudojamas KTT artėjimui, KTT kraštui ir galui, riedėjimo takų ir peronų kraštui. Žiburiai taip pat gali būti naudojami ant KTT be tikslaus nusileidimo priemonių arba sraigtasparnių nusileidimo aikštelėse, priklausomai nuo lempų galingumo ir stiklinio gaubto charakteristikų. RVE žiburiai atlaiko stipriausią reaktyvinių orlaivių variklių išmetamą dujų srautą.



FED

FED įgilintas halogeninis žiburys naudojamas kilimo-tūpimo takuose (KTT) iki 60 m pločio (I CAT , II ir III). Tai vidutinio intensyvumo kilimo - tūpimo tako šoniniai ir KTT slensksčio / KTT galo žiburiai su įvairiakryptėmis prizminėmis linzėmis. 
Mažas energijos suvartojimas (mažiau nei 30W, palyginti su kaitrinėmis lempomis), FED tai reikalaujantys minimalios priežiūros ilgalaikiai žiburiai. Šie žiburiai atitinka FAA ir ICAO reikalavimus ir yra visiškai užtemdomi kaip ir tradiciniai žiburiai su halogeninėmis lemputėmis.



FRC

FRC yra plataus diapazono 8 ir 12 colių skersmens įgilintas halogeninis žiburys, atitinkantis visus aviacijos antžeminio apšvietimo žiburių reikalavimus, skirti kilimo - tūpimo tako (KTT) vidurio liniją, CAT I, II ir III bei riedėjimo takų vidurio liniją. Žiburiai gaminami iš aliuminio lydinio, jų lengvas montavimasi ir priežiūra, lengvas ir paprastas naudojimas. Žemas išsikišimas virš pagrindo (12,7 mm) sumažina vibracijas, atsirandančias orlaivių važiuoklėse ir pačiame žiburyje, tokiu būdu didinant šio žiburio tarnavimo laiką.



FTZ

FTZ yra plataus diapazono 8 ir 12 colių skersmens įgilintas halogeninis žiburys, atitinkantis visus aviacijos antžeminio apšvietimo žiburių reikalavimus, skirti KTT tūpimo zonos apšvietimui II ir III kategorijoms. Žiburiai gaminami iš aliuminio lydinio, jų lengvas montavimasi ir priežiūra, lengvas ir paprastas naudojimas. Žemas išsikišimas virš pagrindo (12,7 mm) sumažina vibracijas, atsirandančias orlaivių važiuoklėse ir pačiame žiburyje, tokiu būdu didinant šio žiburio tarnavimo laiką.

AERODROMO KTT ARTĖJIMO ŽIBURIAI


L-880 / L-881 (L), PAPI-L

LED PRECISION APPROACH PATH INDICATOR

PAPI-L sistema naudoja po vieną LED šviesos kanalą ant kiekvieno žiburio šaltinio teikti pilotams tikslią vizualinę informaciją, leidžiančią atlikti tikslų ir saugų orlaivių artėjimą prie KTT.



LEAP

didelio intensyvumo, pilnai pritemdomas LED ASŽ  atitinka visus optinius parametrus ASŽ su tradicinėmis halogeninėmis lemputėmis ir idealiai tinka naudoti KTT artėjimui, šviesos horizontams, sleksčiams ir KTT galui, riedėjimo takų STOP linijoms, oro uostų  I, II ir III kategorijoms. Normaliomis darbo sąlygomis šis LED žiburys atlaiko daugiau negu 200,000 darbo valandas (MTBF) ir naudoja mažiau nei 50W elektros galios, kai analogiškų ASŽ su kaitrinėmis lempomis galingumas: 150W arba 200W.
LED ASŽ Ilgaamžiškumą užtikrina ir IP67 apsaugos sistemą, kuri apsaugo nuo vandens, dulkių ir vabzdžių patekimo. Žemo profilio ir kompaktiškas žiburys atlaiko stipriausią reaktyvinių orlaivių variklių išmetamą dujų srautą, net jei yra sumontuotas ant KTT slenksčio / galo.
Lengvai sureguliuojama ir pakeičiama LED optika. 

AERODROMO RIEDĖJIMO TAKŲ (RT) ŽIBURIAI



L- 861T (L) 

LED antžeminis vidutinio intensyvumo žiburys naudojamas RT kraštuose. Žiburio LED eksploatavimo laikas (MTBF) - 100.000 valandos prie aukšto šviesos intensyvumo sąlygų ir daugiau nei 180.000 valandų normaliomis darbo sąlygomis. 
Specialus šio žiburio išpildymas "artic" apsaugo nuo ledo ir sniego sankaupos, nes jis tirpdo apledėjimą kaip ir halogeniniai žiburiai. Ne tik yrašviesos idealus žiemos sąlygomis , bet optimaliai matomumui per dieną, nes mėlynojo optinio išorinio lęšis.




L-852T (L) / ITEL -L

LED įgilintas vidutinio intensyvumo žiburys naudojamas RT kraštuose. Žiburio LED eksploatavimo laikas (MTBF) - 100.000 valandos prie aukšto šviesos intensyvumo sąlygų ir daugiau nei 200.000 valandų normaliomis darbo sąlygomis.



L- 852S (L) / ISTB -L

LED įgilintas žiburys naudojamas RT STOP linijoms. Žiburio LED eksploatavimo laikas (MTBF) - 56.000 valandos prie aukšto šviesos intensyvumo sąlygų ir daugiau nei 150.000 valandų normaliomis darbo sąlygomis.


L- 804 (L) / ERGL -L

LED antžeminis riedėjimo tako (RT) saugos žiburys. 

AERODROMO ORLAIVIŲ PALYDOS ŽENKLAI



PVL

šviesos diodų (LED)  viduje apšviesti riedėjimo tako orlaivių palydos ženklai. Šie ženklai gerai matomi net blogiausio matomumo sąlygomis. Jie patikimai eksploatuojami nepalankiomis oro sąlygomis nuo -40 ° C iki 55 ° C temperatūroje.



 


<< Atgal